Комедия

Temptation Island is mental

I recently watched Temptation island season 1 and it's insane.
MERCH: millerfpo.com
SUBSCRIBE: bit.ly/NoelMillerSub
MY TOP VIDEOS: bit.ly/NoelMillerTopVideos
MY SECOND CHANNEL: bit.ly/NoelMillerLive
PODCAST: www.patreon.com/tinymeatgang
INSTAGRAM: thenoelmiller
TWITTER: thenoelmiller
TIK TOK: www.tiktok.com/@notnoelmiller
TWITCH: www.twitch.tv/noelmiller
MUSIC/END CARD: ffm.to/push_
BUSINESS: mahzad.babayan@unitedtalent.com
EDITED BY: kgkey.info

Жорумдар 

  1. Matt Collazo

    Matt Collazo

    21 саат мурун

    I can't believe they actually rebooted this.

  2. Walker XY

    Walker XY

    22 саат мурун

    Bring back fear factor

  3. lee

    lee

    23 саат мурун

    These people seem so default... everyone is a 4? I think you're blind... or just not into white ppl.

  4. Rekyrro 96

    Rekyrro 96

    Күн мурун

    Every shot the couples take one memory goes away (Noel said something like this as he passed his over his hair) the memories turn into Noel's hair

  5. Hansel Moseley

    Hansel Moseley

    Күн мурун

    Noel has lived in LA to long and forgot what regular people look like

  6. Hannah V

    Hannah V

    Күн мурун

    the like/dislike ratio is iconic

  7. zboyzist

    zboyzist

    Күн мурун

    the amount of cringe I felt was immeasurable

  8. bjarki thor sævarson

    bjarki thor sævarson

    2 күн мурун

    Honestly i dont give a shit about chery but i feel bad for those snakes, their just chillin then same lady comes flying from the sky probly crushing a couple along the way

  9. Tyra

    Tyra

    3 күн мурун

    Not me binging Temptation Island just cause Noel made a video about it.

  10. Clisare

    Clisare

    3 күн мурун

    Thank you for introducing me to this show, I just binge watched it and loved it 😂

  11. Finn Murtons

    Finn Murtons

    3 күн мурун

    Bro the earthbound oddshot 🤣🤣🤣

  12. Johan W

    Johan W

    3 күн мурун

    I don't understand why these men date such horrible women. The most masculine man there is called a beta by his own trash woman. lol Dump her.

  13. Eagle775

    Eagle775

    4 күн мурун

    For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life. John 3:16, Ephesians 2:8-9, Jesus Christ is the only way, KJV..

  14. Alarios711

    Alarios711

    4 күн мурун

    "Man's not alpha enough" Meanwhile the dude is looking like he is a canadian lumberjack crossbred with an ox Holy shit I guess I m a baby princess

  15. Tron Life on the Grid

    Tron Life on the Grid

    4 күн мурун

    BRAH?! Did you said Default people?! 😂😂😂😂

  16. Advet

    Advet

    4 күн мурун

    is it me or Noel has gotten Cody's expressions and now looks remarkably like Cody

  17. Sean Jenkins

    Sean Jenkins

    4 күн мурун

    if those people are a 4 im fucked

  18. BREAKocean

    BREAKocean

    5 күн мурун

    subbed for ayahuasca

  19. Jeremy Bellefois

    Jeremy Bellefois

    5 күн мурун

    I stopped to laugh at 6:13 n the dude pauses the video exactly after 2s n laughs

  20. Col Stox

    Col Stox

    5 күн мурун

    Tik tok will be raising your kids. yes truth omg got me dying.

  21. Aaron Bradshaw

    Aaron Bradshaw

    5 күн мурун

    God, why do they all spell their names in the most annoying way?

  22. Sami

    Sami

    5 күн мурун

    This video is funny and all yeah yeah, but...wtfff was that nightmare fuel at 10:17 ?!?

  23. CoolGameBro

    CoolGameBro

    5 күн мурун

    its cool how you can create comedy out of basically thin air. Very amazing bro love ya

  24. Caedmon Arguello

    Caedmon Arguello

    5 күн мурун

    How come when I watch ur videos I get ads for my depression

  25. VanDamnSon

    VanDamnSon

    6 күн мурун

    I dont think those women are really regular. They are pretty hot

  26. DooDoo 55

    DooDoo 55

    6 күн мурун

    you either get the white women crying shows or the black women fighting shows

  27. Purrpleramen

    Purrpleramen

    6 күн мурун

    You are too funny man 😂

  28. Rachel T.

    Rachel T.

    6 күн мурун

    What does that bottle blond mean by "not an alpha"? How exactly does she measure it? As far as I know, it's more of a mindset.

  29. DoterDesign

    DoterDesign

    6 күн мурун

    We have this show in Belgium and we're past season 12 by now. The singles consist of mostly bimbos and really buff guys.

  30. A3

    A3

    6 күн мурун

    Brittney was pretty bad, tho.

  31. theconnor89

    theconnor89

    6 күн мурун

    12:34 BRO IS THAT ROSALINA?

  32. raven thomis

    raven thomis

    6 күн мурун

    omf men talking just annoys the hell out of me. like we need commentary, from a 20 something privileged male! LOL

  33. TechWizz

    TechWizz

    6 күн мурун

    I had no expectations when I clicked this video but damn you are funny man!

  34. austin m

    austin m

    7 күн мурун

    i went to high school with one of the girls on the show. shes an absolute idiot hahaha

  35. Ruth Broderick

    Ruth Broderick

    7 күн мурун

    and your show is deep, introspective and informative you WHITE LADY you

  36. RykerDavis

    RykerDavis

    7 күн мурун

    Age gap? Bro. 10 years is an age gap

  37. sno86

    sno86

    7 күн мурун

    6:35 the pose is so bad

  38. BOBYAHMEDGECIROLEX

    BOBYAHMEDGECIROLEX

    7 күн мурун

    good idea on a show, copyright that right the fuck now. its gonna be a hit

  39. Sienna May

    Sienna May

    7 күн мурун

    Great video, so funny! This is the 1 show where I'm questioning whether of not I'm a nice person :') It's really low in terms of morality.

  40. XIIIXIIXL

    XIIIXIIXL

    7 күн мурун

    LOL « regular ass people » I’m fucking crying laughing

  41. Samuel Perez

    Samuel Perez

    8 күн мурун

    Wtf the premise sounds like a bad adult novel

  42. Sasataf

    Sasataf

    8 күн мурун

    I wanna live where Noel lives if he thinks those singles are 4's.

    • Don Yates

      Don Yates

      6 күн мурун

      I mean, without all the makeup and lighting they are probably closer to 4 than to 10. And that’s disregarding any plastic surgery they may have had.

  43. Mack Dlite

    Mack Dlite

    8 күн мурун

    LOL models for Kohls (BTW woulda been a great time to drop a sponsored by Kohls ad)

  44. luvlaken

    luvlaken

    8 күн мурун

    are you and cody not friends anymore? ya'll are more funny together

  45. Christopher Long

    Christopher Long

    8 күн мурун

    0:55 is that shaq with that kardashian woman? the porno girl?

  46. BBC69BBC

    BBC69BBC

    9 күн мурун

    The commentary so good I literally had to stop watching the video and go watch the show Arnold voice “I’ll be back”

  47. kasa

    kasa

    10 күн мурун

    When you sign into one of these shows, you basically agreeing to be emotionally tortured and your reputation tarnished. I mean even if you don't do anything significant, you can bet that editing team will do something. And any "relationship" you get from these shows is almost 100% sure to fail, or in this case your current relationship is going to fail :D

  48. Natalia Mirochnitchenko

    Natalia Mirochnitchenko

    10 күн мурун

    you're totes right about the reptilian eyes though LOLLL

  49. Natalia Mirochnitchenko

    Natalia Mirochnitchenko

    10 күн мурун

    OK....Those people are a 4? I would love to know how you would rank youself? Please do us the honour. Dude...you are in dire need of some introspection lol...you are funny, yes, but kind of out of touch lol so ya....how much on 10 do you give yourself?

  50. Isiaha Alejandro

    Isiaha Alejandro

    10 күн мурун

    That fucking show is a whole ass trigger warning for shitty relationships

  51. BEAST NYC

    BEAST NYC

    11 күн мурун

    5:50 - these types of men no need any show - they swipe right 100 times, and they get 200 matches....

  52. vonblunder

    vonblunder

    11 күн мурун

    if these singles seems "standard" to you, you don't live in the real world

  53. Osaruese Osato

    Osaruese Osato

    11 күн мурун

    I love this guy...

  54. John Cummings

    John Cummings

    11 күн мурун

    yo this popped up in my recommendations and i gotta say your commentary is funny as fuck

  55. Ally Woods

    Ally Woods

    12 күн мурун

    15 seconds in with misogyny jezusssss

  56. Joe McCloskey

    Joe McCloskey

    12 күн мурун

    These guys came jetskiing with my company last year

  57. Jim Kipila

    Jim Kipila

    12 күн мурун

    Bring back love island with Cody!

  58. Orcaryyy Liam

    Orcaryyy Liam

    12 күн мурун

    i actually wanna see this show now...so painfull its act good

  59. Sophia Castano

    Sophia Castano

    12 күн мурун

    Listening to you talk into that clear mic with those eyes is in itself Temptation Island. Subscribed!

  60. Filip Stanciucu

    Filip Stanciucu

    12 күн мурун

    maybe stop covering these shows... you re just as bad even though you re criticising them

  61. Catherine Diaz

    Catherine Diaz

    12 күн мурун

    the challenge

  62. OEThe11

    OEThe11

    12 күн мурун

    This show is Toxic As Fuck, but it's sooooooooooo good. You should see season 2 and this current season.

  63. Charli V

    Charli V

    12 күн мурун

    the plot twist is that all those people are actually just 3D printed AIs and they actually are just various defaults

  64. Akumi

    Akumi

    12 күн мурун

    This show sort of reminds me of Domestic Girlfriend

  65. Nona Soleil

    Nona Soleil

    13 күн мурун

    10:17 That scared the shit out of me

  66. Hamza Muhammad

    Hamza Muhammad

    13 күн мурун

    so 25 and 32 is a age gap?

  67. thevintagerose

    thevintagerose

    13 күн мурун

    Walmart Mark Walberg Walmarkberg

  68. thomas heller

    thomas heller

    13 күн мурун

    You're hilarious!

  69. Murphy Lazar

    Murphy Lazar

    13 күн мурун

    31 and 25 is a big age gap? Lol huh?

  70. aaron eichhorn

    aaron eichhorn

    14 күн мурун

    I worked with Evan in Hawai’i in a Chipotle knockoff called “Wiki-Fresh”. This guy was no joke one of the most bro bro’s I’ve ever met. Working out all day every day, social media obsessed kinda guy. Truly hilarious to see him here.

    • Hymen

      Hymen

      10 күн мурун

      Also ended up being a bit of a psycho.

  71. No_Handle

    No_Handle

    14 күн мурун

    bro im gonna sub off the crying woman tv thing alone. that shit is the term ive been searching for for that bullshit

  72. Jack Tejre MLGY

    Jack Tejre MLGY

    14 күн мурун

    you speak slow af

  73. Minh Bui

    Minh Bui

    14 күн мурун

    Clark Kent on temptation island?

  74. Mollie Elizebeth

    Mollie Elizebeth

    14 күн мурун

    The end where he explained his version of the show.. call it “Love is a Battlefield”

  75. Alysha

    Alysha

    14 күн мурун

    "Daddy I learnt to throw an axe on tik Tok"

  76. MythMethuselah

    MythMethuselah

    14 күн мурун

    7'5"??? Bruh, we're gonna need magic beans to take height measurements in future.

  77. PxL TV

    PxL TV

    14 күн мурун

    I could watch your reviews of these shows all damn day lmao

  78. Derek Nechka

    Derek Nechka

    15 күн мурун

    This channel is like if Kurtis Conner was filipino and shaved his head. Im In.

  79. Emily Merz

    Emily Merz

    15 күн мурун

    Reptilian eyes! 😂😂😂👏👏👏

  80. Ivan Bukac

    Ivan Bukac

    15 күн мурун

    "The most regular people you've seen in your entire life" Ok dude. Fucking killing me right no lmao. Subscribed. Had soo much fun watching this video and we aren't even half way in.

  81. Ivan Bukac

    Ivan Bukac

    15 күн мурун

    The thought that they are just "elaborate schemes to get women to cry on camera" is so fucking hilarious. Instant like my dude.

  82. Laura Holloway

    Laura Holloway

    15 күн мурун

    B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 .. Clickhere➡️ miniurl.es/getdebrasexvid/ ➡️ miniurl.es/getpatriciasexvid/ !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候

  83. Jaggs

    Jaggs

    15 күн мурун

    This is where the dummies go when they've been kicked out of everywhere else.Sad.

  84. Mellissa Hambides

    Mellissa Hambides

    15 күн мурун

    "Why do we need to make these shows so much about emotional terror? - Why not PHYSICAL TERROR?"

  85. Eden Parzygnat

    Eden Parzygnat

    15 күн мурун

    ur too funny bro

  86. One Sound

    One Sound

    15 күн мурун

    This show gives off serious Survivor vibes...

  87. TheHeroicstories

    TheHeroicstories

    15 күн мурун

    The deserted pen temporarily smile because net optionally avoid without a bite-sized dragonfly. gamy, cagey clarinet

  88. Lauryn Stewart

    Lauryn Stewart

    16 күн мурун

    I hope that women only has daughters

  89. Alba G

    Alba G

    16 күн мурун

    I thought this was an original Spanish show, turns out it the Spanish one was just an adaptation of the American one My heart is broken

  90. William Parker

    William Parker

    16 күн мурун

    Noel made me realize my parents never taught me shti

  91. Austin Yandell

    Austin Yandell

    17 күн мурун

    Emotional stuff is cheaper to produce. You make a survivor set it’s gets expensive plus liability

  92. Bubbly Hobi

    Bubbly Hobi

    17 күн мурун

    another youtuber has a video about the case surrounding evans dad. the shit was wild, man, i recommend it if you’re interested! her name is stephanie harlow

  93. Drea Z

    Drea Z

    17 күн мурун

    What is the song / sound at 12:15

  94. BeaversRoastingBacon

    BeaversRoastingBacon

    17 күн мурун

    seems wholesum

  95. Cat Wetterau

    Cat Wetterau

    17 күн мурун

    What does being manly have to do with being outdoorsy?

  96. Joe kush

    Joe kush

    17 күн мурун

    Yooo chill 😫😂

  97. Maison Simmons

    Maison Simmons

    18 күн мурун

    bro you said baby back bitch LMAO

  98. Vincent Landry IV

    Vincent Landry IV

    18 күн мурун

    white girls overated

  99. [KPG]

    [KPG]

    18 күн мурун

    10:17 What kind of experimental drug is your editor smoking

  100. Lille Linné

    Lille Linné

    18 күн мурун

    John deserves better